«

»

aug
21

Naljanurk

Lühendid lennunduses
AA (American Airlines) – Always Awful
AI (Air India) – Allah Informed
ALITALIA – Always Late In Takeoff Always Late In Arrival, Air Line In Tokyo And Luggage In Amsterdam
BOAC (British Overseas Airways Corp.) – Better On A Camel ,Bloody Old and Careless
CA (China Airlines) – Choose Another
DELTA – Don’t Even Leave The Airport, Don’t Ever Leave The Airport, Don’t Even Let Them Aboard (referring to the arabs?), Departing Even Later Than Anticipated
EAL (Eastern) – Eastern’s Always Late
ELAL – Every Landing Always Late
JAT (Yugoslav Airlines)- Joke About Time
LOT (Polish Airlines) – Last One There, Luggage On Tarmack
PA (Philippine Airways)- Please Avoid
PAL (Phil. Airlines) – Philippines Always Late
PAN AM – Plan On Arriving Nervewracked And Mad
PIA (Pakistan International Airline) – Please Inform Allah, Panic In Air, Perhaps I Arrive
QANTAS – Queer And Nasty Types As Stewards
SABENA (Belgium) – Such A Bloody Experience, Never Again, Such A Bad Experience
SAHSA (Servicio Aero Honduras SA) – Stay At Home, Stay Alive
SIA (Singapore International Airline) – So Incredible, Aah
TAP (Portuguese Airline) – Take Another Plane
TWA (Transworld Airl.) – Travel Without Arrival, Try Walking Again, The Worst Airline, Took Wrong Airline, Try Walking Across (transatlantic perspective), Travel With Arabs, Terrorist Welcome Aboard, Traveling Without Air, Tiny Wings Aflappin

(allikas: http://www.aviation-humor.com/cms/view.php?id=77)

• Southwest Airline’i töötaja ütlused:
„Jah, sul võib olla 50 erinevat võimalust, kuidas oma suhtest välja põgeneda, aga siit lennukist pääsemiseks on sul ainult 4 võimalust.”
„Tere tulemas lennule XXX-YYY. Turvavöö paigaldamiseks sisestage metalliotsik pandlasse ja tõmmake pingule. See töötab nagu iga teine turvavöö ja kui Te ei oska seda teha, siis ei tohiks Teid üldsegi järelvalveta välja lasta.”
„Järsu õhurõhu muutuse tagajärjel langevad laest alla hapnikumaskid. Ei ole mõtet karjuda, pigem võtke mask ja pange see üle enda näo. Kui Teiega koos reisib väike laps, pange mask kõigepealt endale ja siis temale. Kui Te reisite aga kahe lapsega, siis otsustage kiiresti kumba te rohkem armastate.”

(allikas: http://www.jokebuddha.com/Airline#ixzz1sm1zVZqU )

• Pardale minek – millisest väravast?!
Olin lennujaamas, valmis minema perereisile ja ootasin pardale mineku teavitust 35. väravas. Öeldi välja teadaanne: „Me vabandame ebamugavuste pärast, aga Delta lend 570 väljub väravast 41.” Niisiis, minu pere korjas oma asjad kokku ja tassisime need 41. värava juurde. Vähem kui kümne minuti pärast tuli uus teadaanne, mis ütles, et lend 570 väljub siiski väravast 35. Meil ei jäänud muud üle, kui jälle oma asjad kokku korjata ja minna algse värava juurde tagasi. Sel hetkel, kui olime maha istunud, edastati uus teadaanne: „Aitäh osalemast Delta treeningprogrammis.”

• Miami-Cleveland
Kaks blondi lendasid Miamist Clevelandi. Lend oli kestnud 15 minutit, kui kapten teatas: „Üks mootoritest on katki ja lend on seetõttu tund aega pikem. Muretsemiseks pole põhjust, meil on kolm mootorit veel.” 30 minutit hiljem edastas kapten uue teate: „Ka teine mootor on katki ja lend on seetõttu nüüd tervelt kaks tundi pikem. Aga ärge muretsege, meil on kaks mootorit veel.“ Tund hiljem teatas kapten: „Järjekordselt on üks mootor katki läinud ja lend on kolm tundi nüüdsest pikem. Jätkuvalt pole põhjust muretsemiseks, kuna meil on üks mootor järel.” Üks blond vaatas teisele otsa ja ütles: „Kui me kaotame ühe mootori veel, siis me oleme õhus terve päeva.”

Kui ma suureks saan, siis tahan hakata piloodiks, sest see on lõbus ja lihtne töö. Sellepärast
ju tänapäeval nii palju piloote ringi lendabki. Piloodid ei vaja üldse palju kooliharidust. Nad
peavad lihtsalt instrumentide lugemiseks numbreid tundma.Ma arvan, et kaarti võiksid nad
ka tunda…. Piloodid peavad olema vaprad, et nad ei hakkaks uduse ilma korral kartma või
kui nad midagi ei näe või kui lennuki tiib või mootor küljest ära kukub. Pilootidel peavad
olema head silmad, et näha läbi pilvede ja samuti ei tohi nad karta müristamist ja äikest, sest
nad on neile ju palju lähemal kui meie. Pilootide palk meeldib mulle samuti. Nad teenivad
nii palju raha, et nad ei tea, mida sellega peale hakata. Enamus inimesi arvab, et nende töö
on ohtlik, väljaarvatud piloodid ise, sest nemad teavad, et tegelikult on see jube lihtne. Ma
loodan, et mul ei lähe lennukis süda pahaks, sest autos mul läheb ja kui see minuga lennukis
juhtuks, siis ei saaks minust pilooti ja ma peaksin hakkama tööl käima.(5. klassi poiss)

 Reisijad istuvad lennukis ja näevad lennuki piloote tulemas. Suur on aga nende üllatus, kui nad näevad, et mõlemad piloodid on pimedad. Kõik paistab aga korras olevat, sest piloodid istuvad lennukisse ja mootorid käivituvad. Lennuk võtab tuurid sisse ja hakkab mööda stardirada edasi kihutama. Reisijad aga kardavad, sest stardiraja lõpus on betoonmüür ja lennuk ei tõuse ega tõuse õhku. Kui lennuk juba betoonmüürile väga lähedale jõudis, hakkasid reisijad karjuma ja lennuk tõusis väga järsu nurga
alt õhku. Piloodikabiinis küsis üks piloot aga teiselt: “Kuule, kas sinu arust ka hakkasid nad täna väga hilja karjuma?”

Permanent link to this article: http://propeller.eava.ee/2012/08/naljanurk/

Lisa kommentaar

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>